Hoe kan je zijden bloemen huren voor jouw huwelijk of event?

Zijden bloemen huren bij Florami

We hebben allemaal een druk leven, toch? Een feest plannen slorpt tijd en energie, dus willen we het jou zo gemakkelijk mogelijk maken. Dankzij Florami heb jij in een handomdraai de mooiste zijden bloemen voor jouw event geregeld. Weer een taakje minder op jouw to do lijst. Bloemen? Check!

Stap 1. Selecteer jouw favoriete bloemencreaties in onze webshop

Illustratie van een webshop waar je online bloemen kan bestellen

Op onze webshop kan je alle bloemstukken en boeketten terugvinden. We geven duidelijke foto's, beschrijvingen en prijzen mee voor elk product. Elk bloemstuk wordt verhuurd voor een periode van drie aaneensluitende dagen. Wil je de bloemen eerst met eigen ogen zien? Bestel hier jouw preview boeketje. Je ben ook welkom in ons atelier in Sint-Niklaas (enkel op afspraak).

Stap 2. Vraag online jouw offerte aan

Vul jouw winkelmandje met de bloemstukken die je wenst te huren. We hanteren een minimum bestelbedrag van € 100 (behalve voor bruidsboeketten). Je kiest zelf hoeveel stuks je exact nodig hebt. Maak jouw aanvraag af door de eventdatum en contactgegevens met ons te delen. Een offerte-aanvraag is volledig vrijblijvend. Op basis van jouw aanvraag controleren we de beschikbaarheid en leveropties van de bloemen. 

Stap 3. Bevestig bestelling mits voorschot

We sturen je per mail een overzicht van jouw bestelling en de leveropties. De bloemen zijn definitief gereserveerd na akkoord en betaling van een voorschot van 50% van het huurbedrag. Je kan ons ook achter altijd contacteren per mail of telefoon in geval van vragen, wijzigingen of annulatie.

Stap 4. Bloemen worden ruim op voorhand geleverd

Levering van zijden bloemen in een doos

Je weet het intussen al... Onze zijden bloemen verwelken niet! Bovendien zijn ze zeer licht van gewicht, dus dat maakt het transport gemakkelijk. We streven ernaar om de bloemen ten minste drie dagen voor de start van het event te leveren (tenzij de klant het anders wenst).

 

  • Verzending per pakketdienst (voor bestellingen tot 500€) is de voordeligste oplossing. Onze bloemen worden zorgvuldig verpakt en via een extern transportbedrijf (Bpost, DPD, UPS...) in het dichtstbijzijnde postpunt geleverd. De verzendings- en retourkosten worden in rekening gebracht en zijn afhankelijk van het totale volume van jouw bestelling. De verzendings- en retourkosten wordt op voorhand meegedeeld bij het bevestigen van de offerte. 
  • Persoonlijke levering en ophaling (voor alle bestellingen) is mogelijk van maandag tot vrijdag aan een transportvergoeding van 0,85€ (inclusief BTW) per gereden kilometer vanuit Sint-Niklaas. Hou er rekening mee dat een levering en ophaling vier trajecten inhoudt. Leveringen en ophalingen in het weekend zijn mogelijk aan een meerprijs van 150€ (inclusief BTW) per dag, bovenop de transportvergoeding per gereden kilometer. 
  • Zelf ophalen en en terugbrengen (voor alle bestellingen) is kosteloos en mogelijk van maandag tot vrijdag in ons atelier in Sint-Niklaas (België).

    Stap 5. Retourneer bloemen na het event

    Kartonnen doos retour

    Je huurt elk bloemstuk voor drie dagen vanaf de start van jouw event. Valt jouw event op zaterdag, dan moeten de bloemen ten laatste maandag geretourneerd worden. Indien je hebt gekozen voor levering per pakketdienst, dan moet je de oorspronkelijke verpakking gebruiken waarin de bloemen geleverd zijn. Stop alles terug in de doos, plak het retourlabel erop en geef het af in jouw dichtstbijzijnde postpunt. Wij zorgen voor duidelijke instructies vooraf zodat alles vlot verloopt! In het geval van persoonlijke ophaling, dan spreken we onderling af wanneer dit het beste past. 

    Interesse in bloemen huren?

    Bloemen kiezen om jouw feest aan te kleden was nog nooit zo makkelijk! Je kiest jouw favoriete bloemstukken op onze webshop. Wij bevestigen jouw aanvraag, en verzenden de bloemen ruim op voorhand naar je thuis.

    Ontdek onze collecties